Monday, April 4, 2011

Premier word bedrieg

Ek lees ook in 1 April se koerant van die ou wat die Eerste Minister van Namibia bedrieg het deur kamma beeste,skape,bokke,wild en volstruise aan Mnr Nahas Angula en twee ander boere te verkoop. Hulle betaal die geldtjies in die outjie se bankrekening in en dan hoor of sien hulle nooit weer van hom nie. Om die guts (of die onnoselheid) te bekom om die Eerste Minister van alle mense te wil bedrieg en dit op so stupid manier, kan net deur n paar maniere gedoen word. Of jy moet aaptwak rook, of jy moet papegaaislaai eet, of jy moet jou bestaan uit kannabasplante maak, of jy moet gunja rook, of groenputte, of jy moet 10 kilogram aartappels gebruik saam met 5 kilogram dagga om n Vodca/gunja witblits te stook (en dit self drink), of jy is dalk voorheen benadeel en sukkel nog steeds om die ewige emosionele druk te verwerk. Dit kan natuurlik ook n kombinasie van al die voriges wees. My liewe lulu, daar lees ek toe verder en sien dat die mannetjie al lank gelede herhaaldelik vir diefstal sowel as vir die besit van dagga gevonnis is. My studie in sportsielkunde het my dus nie in die steek gelaat nie, die man voldoen aan amper al die vereistes wat ek gedink het iemand van so n kaliber moet oor beskik. Oor ons goedgelowige, wetsgehoorsame, vertrouallemense, wees lief vir jou naaste burgers, wat so gereeld deur hierdie bedrieers ingeloop word, gaan ek in hierdie stadium net mooi niks verklap nie, want sien, ek is een van die wat ook al ingeloop is.

No comments:

Post a Comment