Saturday, April 2, 2011

Bankrot bank

Die 29 ste Maart 2011 stap ek by Standard bank in om n tjekkie te wissel, maar die teller vertel my dat daar nie genoegsame geld beskikbaar nie. "O my hel, ek is bankrot," dink ek eers. Die volgende oggend koop ek die koerant en daar lees ek van N$ 20 miljoen se bedrog by Standard bank. Iemand het blykbaar die geldtjies van hierdie kant na n rekening in die RSA oorgeplaas. "Dank die Vader," dink ek, "dis gelukkig die bank wat bankrot is en nie ek nie." Nou vra ek weer, jy word in n posisie aangestel waar jy toegang tot hierdie tipe geldtjies het en jy steek jou werkgewer op hierdie manier in die rug, wat nou? Hang hulle, vleg n galgtou met N$ 100.00 note en hang hom vir n week lank voor die bank se hoofingang op. Dis die taal wat ons verstaan, nie Afrikaans, Engels of Esperando nie, maar hanghomop, dis al.

No comments:

Post a Comment