Thursday, April 7, 2011

NRU

Gene Travers is n man wat my baie fassineer. Kyk, hy som partykeer by wyse van n spotprent n situasie so op dat ek dit soos n foto voor my sien. Ek oorweeg dit ernstig dat hy in my tweede of derde boek die illustrasies moet doen. Maar dit eers daar gelaat. Daar teken hy mos die week weer n prentjie oor die Namibia Rugby Unie wat weereens in die knyp is(of nog steeds) oor geld. Nie oor hulle te veel geld het en dit wanbestee nie, maar juis oor hulle te min het en mekaar beskuldig van wanbesteding. Hierdie rondte het die een of ander hotel hulle weer voor stok vir skuld, dis nou volgens Gene se prentjie. My probleem is; die ongelooflike manier presies hoe voorspelbaar party mense kan wees. Ek bedoel, toe die NRU die toernooi aangebied het en sekere deelnemers is in die hotel gehuisves, (dit moet al n hele ruk terug gewees het) toe kon Gene Travers reeds hierdie spotprent geteken het en dit net op "file" gehou het. Hy sou dit wel die een of ander tyd later kon gebruik en dan kon hy die dag afvat oor sy werk reeds gedoen was. Presies so voorspelbaar is die NRU. Jy weet op 1 Januarie reeds dat die NRU die nuus gaan maak met skuld, of wanbesteding of gerugte van wanbesteding of heen en weer beskuldigings en alle ander tipes nuus waarvoor ons as die rugbypubliek hulle nie in die nuus wil sien nie. Ons wil hulle net op die agterblad sien met wentellings aan hulle kant. Dis hoe eenvoudig dit is kerels, kry julle dinge agtermekaar en die borge sal oor hulle voete val om met julle verbind te word. Enige besigheid sal sy naam met wenners wil verbind, maar dan moet dit al wees waarvoor julle die nuus haal, vir wen, en nie vir stadiums wat deur die geregsbode vir skuld verkoop moet word nie. Dankie manne, ons weet julle kan.(As julle wil)

No comments:

Post a Comment