Monday, April 4, 2011

Nuwe leiers by weermag

1 April 2011 se gekkedag het sy dinge opgelewer. Persoonlik kan die koerante my nie meer uitvang nie. Daar is net te veel dingetjies in die berigte wat dit vir my duidelik maak dat dit n gekseerdery is. Maar mamma was slimmer, sy laat jaag my halfpad deur die dorp, laat soek my n hele restaurant deur na haar en intussen sit en breuk sy haarself van die lag in haar kantoor. (Toemaar ek sal haar terugkry in die volgende 90 jaar) Toe ek die beriggie met die opskrif sien van nuwe leiers wat by die weermag aangewys is, het dit my vir so klein rukkie geamuseer. Nie die bevorderings soseer nie, maar die name. Want sien, ek hou daarvan om te kyk watter van hierdie name dop voorkant toe weer in die nuus uit. Manne wat stil stil van hulle pligte onthef word, manne wat in die sop by die Teenkorrupsie beland en dan natuurlik wie van hulle neem hulle pligte ernstig op en is op die ou end ware aanwinste vir die land. Dit is hierdie laasgenoemdes wat ek wil leer ken en mee besigheid doen. Ek soek net eenvoudig nie die manne se geld wat dit deur ompaaie bekom het nie. Intussen moet ek eers wag en sien watter van hierdie hooggeplaasdes gaan hulle range verdien. Staan in rus (vir eers).

No comments:

Post a Comment