Wednesday, April 27, 2011

Ou Mutual

Ou Mutual, of dan nou deesdae Old Mutual, plaas gereeld die afgelope tyd tamaai groot advertensies in die koerante oor vloerspasies wat te huur is in die Mutual Platz gebou in die middel van die dorp. Dan is daar ook n tamaai groot foto van die gebou met die opskrif, Take your business to new heights. Ek wonder wat presies hulle daarmee bedoel? In elk geval ek is onder die indruk dat hierdie foto stokoud moet wees. Die rede daarvoor is dat die horlosie/klok daar aan die suidekant van die toring op die foto tien voor een wys. Hierdie horlosie het reeds middel verlede jaar(2010)gaan staan daar rondom twintig oor vier en daar staan dit vas. Nou hoop ek nou net nie dat die horlosie wat noual so lank gaan staan het, enigsins simbolies vir die gebou se gebruik is nie. Vandat Ou Mutual self daar uitgetrek het, gebeur daar bittermin en ek voorspel ook nie dat daar vinnig iets sal gebeur nie. Dis nou as ek in ag neem hoe vinnig dit neem om die horlosie te herstel en ook hoe lank dit hulle eiendomskontakpersoon neem om sy epos te beantwoord. Ek praat hier van maande, nie dae nie.

1 comment:

  1. die dat daar mense is wat al langer aas n jaar elke dag laat opdaag vir werk

    ReplyDelete