Saturday, April 2, 2011

Die Brave Warriors

Ai tog mense, hoe kan jy so trotse naam soos Brave Warriors aan iemand gee wat dit nog nie verdien het nie. En hoe maak mens om so naam te verdien. Wel dis eintlik maklik, jy maak soos die Namibiese rugbyspan. Jy veg moedig teen sterk opponente tot die bitter einde toe, jy wen wedstryde (oeps het ek van wen gepraat) wel dan ten minste die dae wat hulle al die beroepspelers bymekaar trek en dan wen. Dan moet wen en moedig veg ook n gewoonte wees. Ons Brave Warriors, verloor,verloor, verloor en ja verloor soos nou weer 4 doele teen nul. Ek is nie n groot sokker kenner nie maar die telling vertel vir my die volgende verhaal. Daar is nie doeltreffende doelskoppers (strikers) in die span nie of alternatiewelik ordentlike afrigting nie. Daarom dat ons na 90 minute geen doele kon aanteken nie. Daar is ook nie doeltreffende verdedigers op die veld nie, of alternatiewelik dan swak afrigting. Daarom dat ons 4 doele afstaan in 90 minute se tyd. Miskien was daar nie eens n goalie op die veld nie. Miskien moet ons n regte "Kapunda" vir goalie gebruik, een wat die boks so vol staan dat geen bal ook nog kan inpas nie. En maak geen fout nie, hierdie land van ons borrel van talent. Ons is veronderstel om wereldklas atlete op strepe op te lewer. Maar afrigting en die naam is glad nie my punt nie, my punt is die borg(e). Na so lelike drag slae sou ek van die borg verwag om die sweep in te le met n duidelike boodskap van, Shape up or Ship out. Maar nie onse Tafel lagers nie, hulle is loosers seker te gewoond, want wat maak hulle? In die Afrikaanse koerant nogal, gaan plaas hulle n Engelse advertensie wat lees; Win or lose, we are still warriors. Hi Shame, sies tog, foei tog, kyk hoe bejammer ek julle. Voorts; You have proven to be a worthy opponent and put up a real brave performance,( seker like so many times before), Keep up the warrior spirit. Nou dink hulle die Afrikaanse lesers verstaan nie Engels nie? Of hulle dink dalk dat die Afrikaanse lesers wat die Afrikaanse koerant koop, verstaan nie Afrikaans nie, daarom plaas hulle vir ons n Engelse advertensie. Of is hulle bang die sokkerondersteuners gaan nie meer die biertjies drink nie of wat is die werklike doel van so ruggraatlose attitude teenoor n loosers attitude span? Hierdie mense is welkom om my te kontak, ek sal vir hulle n baie doeltreffende manier gee hoe sportmanne geborg moet word, wenners, nie loosers nie.Want dit is presies wat gebeur wanneer jy proffessionele sportmanne prys wanneer hulle verloor. Jy kweek n loosers attitude. Al wat ek vandag egter vir hierdie plasers van n absolute stukkie bog advertensie wil vra, is; Drink Responsibly(and do not sell to persons under the age of 18). Dan sal julle nie sulke snert in die publiek kwyt raak nie.

No comments:

Post a Comment