Friday, April 15, 2011

Dankie, Afrikaans

Man ek kan mos nie net wil kla en fout vind uit my gunsteling koerant nie, daar moet mos baie positiewe dinge wees om raak te sien. Kom ons kyk, Securitas adverteer n pos, n vakature in Die Republikein, en raai wat, hulle doen dit in Afrikaans. Ja, in die Afrikaanse dagblad plaas hulle n advertensie in Afrikaans. Baie geluk mense, julle gebruik die welbeproefde afrikaanse lesersmark en spreek hulle in hulle eie taal aan. Ek hoop die ATKV sien dit raak. Dan is daar Outsurance, dit klink vir my nogal bra Engels, maar ook hulle stuur n hard en duidelike boodskap uit naamlik, julle Afrikaanssprekendes is welkom om by ons dekking te kry. Ons naam is dalk Engels en ons Jo'burgers praat hoog ingels, maar julle afrikaanse geldtjies is welkom by ons. Dankie, Outsurance, my 1ste premie het laas maand afgegaan. Ai, en moet nie vir Erindi vergeet nie, hulle ad verkondig dit sommer prontuit; Hello van Erindi. Dit is so Afrikaanswelkom soos n soen van n wildvreemde boere-antie, jy voel sommer dadelik tuis. So let wel, Afrikaanssprekendes is welkom by Erindi, ek was daar en hulle het met my Afrikaans gepraat, unlike goverment owned Etosha, waar minderjariges met n sixpack bier by die winkeltjie uitstap en reguit in sy pa se koelboks langs die swembad inpak, sonder eens n skewe kyk van enige personeellid. Ja en Bedding Warehouse sien ek is in afrikaans geadverteer, maar daar was een oulik enetjie wat ek nou om die dood nie kan opspoor nie. Die een of ander bandebesigheid adverteer daar in Afrikaans, waarvoor ek baie dankbaar is, spesiale aanbiedinge op van hulle produkte. Onder andere is daar Alloy Rims op special. Manne, dis Engels vir Allooi Vellings, maar ons het die boodskap, naamlik dat julle Afrikaans pretty much like. Thanks. Hoera vir al die andere wat in die Afrikaanse blad hulle stemme dik maak in Afrikaans. Daar is niks wat my so grief soos die arrogansie van party briefskrywers wat kommentaar op n afrikaanse berig in Engels lewer nie. You don't impressa me much! Een klient het dit eendag vir my so pragtig opgesom toe sy op n tweetalige rekeningstaat vir my die volgende boodskap skryf en die staat terugpos; Please adress me in English because I don't understand English.

No comments:

Post a Comment