Monday, April 18, 2011

Die Welwitschias (vervolg)

Vrydag toe voorspel ek mos reeds dat die rugbymanne van ons nou nie eintlik n kans teen die Pampas van Suid Amerika staan nie. Nou nie dat ek ons manne onderskat of dink daar is nie genoeg talent nie. Inteendeel, ek dink en ek het dit al reeds baie verkondig, dat hierdie land van ons borrel met talent. Ek laat my nie vertel dat die Argentyne het meer rugbytalent nie. Nie eens in n droom nie. Ons is n te trotse rugbynasie om so n stelling te aanvaar. So van selfsprekend moet daar mos ander redes wees hoekom ons nie hierdie tipe spanne kan aanvat en wen nie. Miskien is dit tyd vir introspeksie, daar by die manne in charge, maar ek is bereid om daaroor ook n voorspelling te maak. Dit sal net eenvoudig nie gebeur nie, want die rede vir ons swak vertonings is niemand bereid om hardop oor te praat nie. So moet tog ook nie hardop lees nie, nou-nou skrik iemand dalk wakker. Ok, ek wil nie soos n grootbek klink nie, maar my voorspelling oor Saterdag se wedstryd was min tot geen kans vir ons passiewe plantsoorte nie,(wat anders verwag mens as dat n span tot sy naam moet opleef?). Maar die telling 52-10 (waarvan ons drietjie n onderskep een was) klink vir my nogal baie na, I told you so!

No comments:

Post a Comment