Monday, April 4, 2011

Kaiser Motors

Ek lees in 31 Maart 2011 se Republikein van Frank Sowden en sy verloofde Anandi wie feitlik al hulle aardse besittings verloor het nadat n vloedgolf deur hul huurhuis gebars het. Charlie Ellis van Kanaal 7 se nuuslyn het die toneel besoek en oor die twee mense se rampspoed oor die radio berig. Deon van der Westhuizen van Kaiser Motors het die beriggewing gehoor en het onmiddelik opgetree deur die twee persone finansieel by te staan. Nou wat vir my belangrik in hierdie berig was, is nie die krag van water, die rampe wat die aarde deesdae tref of enigsins iets in daardie lyn nie. Wat my die meeste geraak het, is hoe vinnig Mnr van der Westhuizen bereid was om hulp te verleen. Dat daar hoegenaamd nog mense leef wat gou gou hulle hand in hul sakke sal druk om n medemens by te staan in tye van nood is tipe vanselfsprekend. Daar sal net eenvoudig altyd sulke samaritane op die aarde wees tot in lengte van dae. Wat my persoonlik getref het, is dat Mnr van der Westhuizen reeds verantwoordelik is vir die borg van die nuuslynvoertuig van kanaal 7, die media vir Christus se privaatradiostasie. Dat hy nog na die kanaal luister ook en dan so vinnig op iemand anders se nood reageer het my met nuwe gevoelens na Kaiser Motors laat uitkyk en rondluister. Hulle kan verseker wees dat ek, wanneer ek weer in die mark vir n voertuig is, gewis by hulle sal aanklop. Want dit is maar hoe eenvoudig die lewe werk, wat jy uitdeel sal jy dubbel en dwars terug ontvang. In hierdie geval het hulle mense in nood finansieel bygestaan. Hulle sal finansieel dubbel en dwars terugkry en as Mnr van der Westhuizen dalk eendag self met n noodgevalletjie te doen kry sal daar vir hom hulp vanuit alle rigtings instroom. Dit is hoe maklik dit is.

No comments:

Post a Comment