Friday, April 15, 2011

Die Welwitschias

Ek het die ander dag so bietjie liries geraak oor die Brave Warriors, Namibia se nasionale sokkerspan, en wel of hulle so tipe naam verdien. Vir my persoonlik is daar niks wat hierdie span( wat miljoene der miljoene jaarliks van die belastingbetaler en van borge opeet) nog gedoen het om eerstens so n naam te verdien en tweedens om soveel geld op te vreet nie. Maar dan moet ons seker die Namibiese rugbyspan ook oor dieselfde kam skeer en bietjie kyk of hulle wel hulle naam verdien. Die Welwitschias, so half dooie plant wat daar in die woestyngebiede voorkom en as die een of ander natuurwonder beskou word. Basta, man. Elke enkele blom,plant, mens,sandkorrel,klip,reendruppel,wolk,dier en wat jy ook al kan opnoem is n natuurwonder.Alles op aarde is deur een God geskape en elkeen is n volkome volmaakte skepping. Niemand,maar niemand het die reg om een bo die ander te stel nie. Dit daar gelaat, kom ek kyk gou na die name van ander rugbyspanne. Die Stormers, Hurricanes is wind ge-orienteerde name,maw natuurkragte. Die Lions,Cheetahs,Sharks,Brumbies is diere uit die natuur georienteerd, almal diere wat spoed,krag en grasie uitbeeld. Die Reds,Blues,Force,Highlanders is streekgeorienteerde name. Die Crusaders,Rebels en Chiefs is vegters-georienteerd en staal krag en veggees uit. Dan is daar streekname soos WP en kleiner maar ewe beweeglike,grasieuse,vegtersinstink dierename soos Griffons,Bulldogs en nog mense soos Kavaliers, wat die een of ander trots na vore bring. Ja en heel laaste is daar iets soos Bulls. Ons weet almal wat Wetenskap op skool gehad het wat die primere taak van n bul is en dit is om soveel as moontlik koeie te dek. Dis takies wat manne soos Steve en Joost ter harte neem. Maar ek is nou by die Welwitschias.Watter tipe vrees is dit nou veronderstel om by die opponente in te boesem. Laat ek net gou daaroor nadink. Daar is geen beweging ter sprake nie, nie krag nie, nie natuurkragte, spoed, vaardighede of Kapena nie. Dit wys vir my daar is n easy game oppad teen n passiewe klomp blare wat jare en jare neem om te groei en ook heeltemal tevrede is om met feitlik niks oor die weg te kom nie. So ja, nou wat ek so daaraan dink, dan pas die naam by die span wat sopas n wenlose Vodaconbeker-reeks agter die rug het. Die Pampas is nog daar vir more, maar ek meen, wat is die kans vir n wen. Nee wat, ek dink regtig ons manne verdien n baie meer opwindende, kragtiger naam. Miskien iets soos die melkkoeie, ons is mos so lief om met die Bulle dinge saam te doen, seker daar waar ons verloorrugby gaan leer het. Die Rapport van verlede sondag beskryf nogal hoe ons span los getorring het teen die Kavaliers, nes n ou Welwitschia blaar. Kom skrik tog wakker en gee die manne n verdienstelike, motiveerinde naam, asseblief. Wat was die telling nou weer, 71-33

No comments:

Post a Comment