Thursday, April 14, 2011

Dankie

Ek wil net dankies uitdeel aan die wat my blog adverteer en aan hulle familie en vriende versprei. Dankie Kika, dankie Niel, dankie Anton daar in Malemaland. Ek en mams was gou met die twee kiddies in Rundu, Oshakati en het die Efundja van naby gaan kyk. 2300km in 4 dae se tyd heen en terug met mamma se GWM. Ek sal later vandag tyd kry om na die week se koerante , nuus, ens, te kyk en my kommentaar te lewer. Dan sal ek ook fotos laai van hoe die Noorde nou lyk. Die van julle wat my storie gelees het oor hoe Boel Dreyer my uit die Wiskundeklas, tas en luidspreker en als tegelyketyd uitgemoer het, hier is ietsie by. Ou Boel het per toets tien wiskunde somme gevra. Ek het al tien die somme die regte antwoorde gegee. Ou Boel het egter punte afgetrek vir die metodes wat ek gebruik het om daarby uit te kom. Vandaar die minus punte. Hy het dus my Simonstad wiskunde onnie gestraf en nie vir my nie. Ek is maar net die een wat die gevolge dra. Nou my eintlike punt. Volgens die Rapport van Sondag is die Bulle gelukkig om nul te kon kry. As Boel Dreyer se puntestelsel ook in rugby van toepassing was of is dan moet ek honderd persent saamstem. As daar elke keer wat Bulls spelers die bal wegskop of in die lug inskop, n punt afgetrek moet word( as verkeerde metode ) dan kan die Bulls baie gelukkig wees dat hulle nie op Minus 80 eindig nie. Rugby, vir die wat nie weet nie, is eintlik n spansport, dus moet jy ook bereid wees om die bal met jou maats te deel. Baie geluk Bulls, nul is meer as wat ek by ou Boel kon bereik.

No comments:

Post a Comment