Thursday, August 18, 2011

Hart operasie

Mense, magtig, maar is ek vir jou diep in die ..... Die ding is mos dat ek vir die week moes Swakop toe vir werk. Ek reken toe dit sal my baie tyd in die aande gee om te kan "blog". Maar Maandag 4hoo is ek in die stort, 5hoo verlaat ek Windhoek en vandag 16H00 is ek terug in Windhoek, sonder een minuut vir blog,tweet of facebook. Daar was net nie een enkele oop oomblik nie, selfs my gastehuiskamer was soos my kantoor ingerig en gisteraand 11h30 het ek nog n laaste kwotasie klaar gemaak. Nou wil almal van reg oor die aardbol my skiet oor daar niks geblog is nie, nie n grap, storie of selfs net fotos nie. Maar ek reken ek is skuldig, kon seker tot 01hoo gesit en storie skryf het.
Elk geval, die mechanic is besig om n motorfiets te herstel toe hy merk dat n bekende hart chirurg die werkswinkel ingekom het om te kyk of sy motor se diens al afgehandel is. Hy staan op en roep die chirurg nader terwyl hy sy olie besmeerde hande met n vuil lap af vee. Die chirurg is effe uit die veld geslaan maar staan tog maar nader.
"Ek vra nou maar net, ou dok, hoe is dit dat ek nou net die mouterbaaik se engin gestrip het, sy valves uitgehaal het, nuwes ingesit het en siende dit die hart van die baaik is, meen ek nou dat ek en jy dieselfde job doen. Maar die ding is dat jy word n ka#huis vol geld betaal en ek kry net so ietsie en dit vir dieselfde graft."
Die ander mechanics laaik wat hulle hoor en staan nader om die chirurg se antwoord te hoor.
Dan leun die dok so bietjie nader aan die wise ass mechanic en fluister in sy oor, "probeer dit bietjie doen terwyl die enjin nog loop."

No comments:

Post a Comment