Tuesday, June 7, 2011

Lady May

Lady May het die naweek met die oorhandiging van haar N$ 20 00.00 prysgeld blykbaar haar middelvinger vir die gehoor gewys en hulle nog bonop met n swetswoord gegroet so alle Madonna styl. Sy moes seker haarself so vir die oomblik in Madonno-styl verloor het. Sy het daarna blykbaar amptelik omverskoning gevra en beweer die oomblik was te groot. Ek ken vir Lady May (Martha Namundjebo) en het haar al persoonlik n paar keer ontmoet. Sy het ook haar heel eerste cd, Come and get me, aan my geskenk. Nog nooit het ek die vriendelike Namibiese meisie as iemand opgesom wat so iets sou doen nie, al is sy ook in haar eie reg ons eie superster. Met 5 cd's agter haar naam en met optredes wereldwyd was sy nog altyd plat op die aarde. Haar gedrag kan egter nie goed gepraat word nie en haar gebare gaan n blydende indruk by die gehoor skep. Ek wonder net wat de hel het haar besiel en hoe sy nou weer haar soetmeisiebeeld gaan herstel. Dit gaan harde werk kos, reken ek.

No comments:

Post a Comment