Friday, September 9, 2011

Werk

Alle mense moet werk, want as hy nie werk nie dan word hy net n "nuisance" vir die res van die wereld. Werkloses is normaalweg die grootste euwel waar alle vorms van misdaad sy ontstaan het. Daarom maak mens net soveel kinders as wat jy voel jy kan onderhou en vir wie daar n toekoms kan wees. Dronkneste, shebeens en goedkoop seks en geen opvoeding is ook die groot oorsake vir oorbevolking tussen die werkloses. As China sy inwoners tot net een kind per gesin kan beperk en nie daarvoor deur die wereld gekruisig word nie, dan is dit tyd dat Afrika regerings werkloses moet verbied om kinders te maak. Dit is die regte pad vorentoe vir Afrika, maar ek is bereid om my lewe daarop te verwed dat geen Afrika leier die moed het om so besluit op sy inwoners af te dwing nie. Hel man, meeste Afrika regerings word juis deur die werkloses en lae inkomstegroepe aan bewind gehou. Die hele prinsiep van een man een stem bring dus teweeg dat die werklose etter wat geld kry om te suip, die ope gemoed het om kinders te maak en die oorsprong van misdaad is, se stem tel net soveel as die hoog geleerde dokter, proffesor of rocket scientist wat meer belasting betaal as wat ek aan salaris verdien. Ek kon nog nie die regte Afrikaanse woord vir die opset vind nie, maar in Engels kon ek die een vind, naamlik: Fucktup.

No comments:

Post a Comment