Tuesday, September 6, 2011

Pakansie

Nog een wat deur Dirk aangestuur is;

Die seuntjie het 'n probleem gehad met die uitspraak van
'n "F", "V" en "W" klank en het "P" in plaas daarvan gebruik.

Dit was toe na die skoolvakansie waar elke kind vir die klas
moes vertel wat hulle die vakansie gemaak het.

Jannie wat die spraakprobleem het, het aanmekaar "Jupprou,
Jupprou" geroep en kon nie sy beurt afwag om sy storie te
vertel nie.

Uiteindelik was dit sy beurt en hy vertel toe die volgende storie:

"Jupprou, my pa pas op 'n konperensie in die Transpaal pir
'n peek. Toe hy terugkom Jupprou pas hy baie moeg en gatpol.
Hy sê toe pir my Ma ons moet op pakansie gaan net ons
pamilie, met die karapaan.

My Ma sê toe "nee, nie met die karapaan nie, pant dan moet
ek elke dag die karapaan skoon pee en ons is net altyd peg.
My Pa sê toe ons moet die karapaan gaan pak pant hy het 'n
nuwe pour by pour gekoop en hy sê pir ons kinders, gaan laai
die karapaan en moenie julle pisstokke pergeet nie, pant ons
gaan lekker pispang in die seepater.

Ons haak toe die karapaan aan die pour by pour en ons ry so
pyptig, pyp-en-pyptig deur Pellington, oor Poester na
Buppelsbaai toe.

Net buitekant Pellington, Jupprou, ry daar 'n kapper op 'n
piets poor die pour by pour in en my Pa ruk die pour by pour
se stuurpiel sonder dat hy peet dit is 'n kragstuurpiel en
hy ry die kapper bo pan sy piets ap dat die kapper eenkant
pal en die piets die ander kant....

Jupprou, toe is my pa eers gatpol en pra my nepie, gooi daar
pir my 'n Piceroy en pater en terpyl hy 'n Pan Rijn aansteek,
ploek hy preeslik!

Toe die Polisie "pan" daar aankom, laai hulle die kapper en
die piets in die "pan" en ons klim in die pour by pour en my
pa trek daar peg, baie bepok, en toe gaan dit poes.

Jupprou net buitekant Poester, hardloop daar 'n pocking park
met pier klein parkies oor die pad. Jupprou, my pa ruk weer
die pour by pour se kragstuurpiel, maar die keer poes, en die
karapaan jacknipe en ruk die pour by pour bo pan die pad af
dat hy op sy dak loop lê - Pier piele in die lug.

Jupprou, ons Pisstokke is platgerol, die pour by pour en die
karapaan perpoes en dit Jupprou, pas die einde pan ons pakansie.




No comments:

Post a Comment